Brigitte Bardot is an emblem of feminine emancipation and sexual liberation whose image evolved from innocent girl to femme fatale under the gaze of the directors she worked with, of the media scrutinizing her every gesture, and in the fantasies of all of France. Using previously unseen family archives, director David Teboul provides a subjective rereading of the Bardot myth.