Marseille, the summer. A group of teenagers stemming from popular districts, spend their afternoons on a concrete platform near the ledge. They parade, speak loudly, bathe and jump rocks, the highest possible. Here they are kings. On a beach, not far from them, Angélique observes them. One day, she decides to meet the group.