Nora, a cleaning lady in her fifties, looks after her small family in a housing estate in the northern part of Marseille. She is worried about her grandson ELLYES, who has been in prison for several months for robbery and is awaiting his trial with a mixture of hope and anxiety. NORA does everything she can to make this wait as painless as possible...