Just when the school year is about to start after the summer break, 17-year-old Hedi learns that it has been decided by the administration that he must change his family name. The news troubles him and raises all kinds of questions: does changing his name also mean changing his identity, becoming someone else? Everyone around him has an opinion on the matter. It's up to him to discover his own, without becoming too lost in the process.