When Nassim, 16, is placed in Madame Cousin’s foster care in the social projects, he refuses to be assimilated with the other lowlife residents. He invents himself a whole other life, one that is more alike the wealthy teenagers from the Paris high-school he still goes to. His two contradicted lives, at the foster care and at high-school, must never meet.