Karim, seven years old, and Coralie, aged eleven, live with their mother in a estate which overhangs Marseille. Every morning, threw the wire netting, they observe far off the prison where is imprisoned their father. After an ultimate search of a quilted violence, Karim and Coralie throw themselves into the unknown with the utopia to bring back the protective father.