Vincent has an extraordinary ability: his strength and reflexes increase tenfold when in contact with water.
To make full use of this gift, he settles in a region with many lakes and rivers, and that is isolated enough to allow him to live a peaceful life. During an acquatic escapade, he encounters Lucie, with whom he falls in love.