Eight-year-old Elisa lives alone with her mother Jeanne, in a small isolated village of the French Alps. The little girl suffers from her mother’s absence as Jeanne works every night in a bar in town. Elisa tries to fill her loneliness by constantly wearing a frightening wolf hand puppet. She is fascinated with this powerful, brave and fearless animal. One morning she hears on the radio that real wolves have been spotted in her remote mountainous area.