Brigitte Fontaine is a friendly but sometimes ruthless prophetess who proclaims truths and proffers absurdities with the majesty of a smiling, mysterious diva. As she invites us to visit her inner castle, of which she is the sole inhabitant, taking us on a tour of her albums, performances, and books, we wonder if she truly is from this world. But she certainly is, since Brigitte Fontaine is a painfully human artist.