Sabrina, 20, lives in a partially restored old house with her former boyfriend and tries to make ends meet by doing small jobs here and there. She signs up for a course in the hope of going back to school and getting qualified one day, and at the same time takes a job as a stripper in a nightclub on the Old Port of Marseilles. Wanting to become an adult is neither a vain hope nor an easy task, and nobody can tell her that being twenty is the best time of life.