By embarking on a trawler to document one of mankind's oldest endeavors, Véréna Paravel and Lucien Castaing-Taylorn capture, in a stream of extraordinary images, the collaborative clash of man, nature, and machine. Shot on a dozen digital cameras – tossed and tethered, passed from fisherman to filmmaker, merging sea and sky – this documentary alerts us to the dangers of intensive fishing while also revealing the breathtakingly stunning beauty of the ocean's depths.