Marie and François stopped in Sarajevo to live fora few months the Bosnian way. Photos of the city, portraits and the encounters, feed their photographic project. We film them in their approach of the city and, through them, we meet the Bosnian's. In front of the camera, each of them tells of Sarajevo today, fifteen years after the agreements of Dayton. Children at the time of the conflict, they are thirty-year old adults confronted with the ethnic, economic and political situation of the country today. Photos mix with the filmed images. Words and the looks cross each other. A fabric of exchanges builds itself between the photographers, the people photographed and the film team.