Alice in the wonderland meets The Little Prince in the suburb of Paris. In search of a place where she can spend the night, Luba, a Byelorussian immigrant, crosses Ben, a French tramp who lives by the Lost Lake. They roam together and try to understand each other, in spite of the language barrier.