The voice of a man guides of through the wandering of hi memory. This man is dead and It is from his grave that he tells his story: he speaks about his death, about the disease which reduced him to so little, and his love for roses and his sister, Hannah. It is an internal journey where childhood memories, embodied by two children, take little by little all the space.