Realized on the occasion of twenty fiith birthday of a cinema theater, a personal road from the first film of the history until that of the apprentice film-maker, shot during the occupation of a cinema theater by illegal immigrants. Question the construction, the place, the useful. Find. Look at least. Find the movement.