Constantly sought for in their work, their voice became problematic. Not rather powerful, scratched, flabbergasted, difficult to use, difficult to listen to or considered too strange, abnormal even. All want to change their voice. They go to see ortophonistes or phoniatres. Without a warning, their reeducation, which the movie attempts to follow step by step, provokes small revolutions, unexpected chain reactions which puts at stak all their person.