The glamorous heroine of the movie The black Lizard ( 1968 ) is interpreted by a man, Akihiro Miwa. Going back on the unique fate of the one who, for fifty years, challenge the questions of kinder while remaining a very popular personality through his movies, his songs, his television programs, but also his textbooks ito help young girls.