The very ancient tradition of storytellers moving from valley to valley by bringing the last news tends to get lost. A couple, experimented in this street entertainment, only now play on request. But when the loudspeaker of another announcest the representation, the farmers of valleys lost in the North of the Middle empire gather, to listen and always have the same pleasure to escape with their story.