Lucas, Manu, Philippe, Jacob, and Mario have been great friends since childhood. They've got talent and hope. They dream of music and glory. Their rock group Lust encounters increasing success, but each of them harbours personal aspirations that put their shared future in doubt.
The arrival of Laura in their lives will further destabilize their fragile equilibrium.