Genia does business with the Russian Mafia. He wants to leave Lithuania to move to the west with his girlfriend. Before leaving, he decides to make a final journey to Russia to pick up some money that is owed to him.
When he gets to Moscow, he becomes passionately involved with Sasha, his longtime mistress, a beautiful high-class prostitute. Together, they're obliged to go on the run after Genia kills a Russian mobster and a police officer.