One summer day, a man, his current compagnion and his daughter arrive to their countryside house to spend a weekend. After the death of her mother, the sixteen year old daughter lives with her father, whose attention she lacks. He is tired of his daily routine at work and does not know how to find strength to carry on living. His wife, a violinist, does not feel any joy of life, as she is confused in her priorities – music, love and career. Despite the fact they love each other, their relationship is tensed and is on the brink of collapse.