Young and free, Bardot (starring Julia de Nunez) was passionate and liberated while defying the rules of the society of the time. Unanimously considered the most beautiful woman of the world, Brigitte Bardot provoked, in spite of herself, a worldwide sexual revolution. A woman ahead of her time, ten years before the lifechanging events of May 68.