"We liked this idea of sharing from the outset," Hannah's best friend says. Both are veterans of a kibbutz which they helped to create. Hannah is pushed, more or less delicately, towards the exit by the new generation. Times are changing, utopias are now memories and the privatization of the kibbutz, on the verge of bankruptcy, seems inevitable.
Inevitable? Not for Hannah, who opposes it. Even though it's her own daughter who is engineering the demolition of Hannah's youthful dream.