Juan Desouza is on a run-of-the mill, one-day business trip to the country. Upon reaching his destination, he discovers that the man travelling at his side is dead. Secretly, he decides to adopt the dead man’s identity. He invents a profession for himself and finds a hotel room to stay over for a few days. With his new found freedom, Juan embarks on an adventure into a new world, into the rediscovery of his senses and instincts. On his journey of self-discovery, it becomes clear that the life he has been living was never his only choice.