Santiago du Chili today. Teresa, a social worker specialized in contraception methods, believes she has total control over her life until the day she learns that her 15-year-old daughter is pregnant. Edmundo, an unambitious 40-year-old hairdresser, still lives with his mother and wants to buy a car or... replace the family vault. Mario, a clarinettist, auditions for the philharmonic orchestra but ends up in the carabineros band. As for Patricia, mother of a young baby, she drifts, carried along by life's rhythm.