Married at 17 to the rich and powerful Duke of Devonshire, Georgiana quickly charms high society with her stunning beauty, wit and love of life. However, behind this flamboyant image hides a woman who longs to be loved, a woman deserted by her husband - the only man in the kingdom indifferent to her charms - who prefers her best friend Elizabeth Foster, and who obliges her to accept a ménage à trois.