On Christmas Eve, Alejandro and Aurora break into what seems an abandoned house on the outskirts of Santiago. The property actually belonged to Aurora's father, who died unexpectedly several months earlier, and has since been sold. Before the new owners take possession of the house, Aurora wants to return one last time in search of childhood memories.