When she returns to the store to buy a new puzzle, she is intrigued by a personal advertisement: a man is looking for a parnter to participate in a puzzle tournament. She follows up on the ad and meets Robert, a rich and attractive single man with whom she spends her afternoons training for the championship. These special moments that she keeps hidden from her family bring her new and unexpected sensations. She at last takes the risk of living for herself alone.