The Warrior is a timeless story of an epic journey from the deserts of Rajasthan to the snow capped peaks of the Himalayas.
The story follows Lafcadia, head of a small band of warriors employed by a tyrannical lord, who rules the region from his crumbling fort in the desert. The warriors are ordered to wipe out a village late with its payments. The warriors set off on horseback and proceed to raze the rustic village to the ground.