This is the chaotic tale about the end of a film shoot in Belgium. 65-year-old Marc Levie tries to finish his super-35mm, self-produced first feature about a man-eater who devours her lovers. At first sight, “Ne faites pas du cinema” – epic, hackneyed, disorganized, underhand and full of actors throwing tantrums – seems like a manual about everything you shouldn’t do on a film set. Nevertheless, Marc Levie’s dream comes true, despite all the disasters.