Then when Thomas finds out that his father was not killed in an accident before he was born, it's just too much.
There's only one solution: see a psychiatrist. However, there's just a little hitch to this scenario: Dr. Rey has passed on and one of his patients, a crazed actress, has stepped into his shoes.