Just visiting is a comedy about a heroic knight from the Middle Ages, Thibault, and his bumbling servant, Andre. Finding himself in modern day Chicago, the knight meets up with his great-great-great-great granddaughter, Julia (Christina Applegate) and her scheming fiancé, Hunter. Completely out of their element, the knight and the servant's attempts to cope with modern life wreak hilarious havoc all around them.