For Patrick, early-morning hang-overs are never any fun. Moreover, that night, Patrick is fighting N'Gono, a colassal boxer with a face as friendly as Arnold Schwarzenegger's knee. The match is over even before Patrick steps into the ring. Somewhere else in the same town, Nathaniel starts his day according to an unchanging ritual. Sleazy con jobs and other kinds of small-time swindling inevitably end up with him getting his fac bashed in. In a dingy bar, these two losers meet up. Tired and at the end of his rope, Patrick comes to a dicision. He's going to drive down to sunny Narbonne Beach, where his cousin Marius has a pizza truck. Nathaniel, who has his own reasons for having to leave town in a hurry, decides to come along.