Caroline is a rebellious pickpocket who plies her trade in the luxury hotels along the Côte d'Azure.
This international thief, who is hunted by police forces around the world, has had a brush with death, which has led him to decide to make up for lost time and bring his two daughters together around a common goal: to steal a Stradivarius worth 15 million euros.