Anna, a friendly but reclusive fortysomething, harbors an unusual phobia: she’s terrified of children. When she reconnects with Alexandre, her ex-boyfriend she never stopped loving, she thinks she’s finally found happiness… until she discovers he has two kids. When circumstances force her to care for them alone, a panicked Anna reluctantly agrees. Between ridiculous rules and absurd situations, this forced living arrangement might just change everything… for worse, but also for better.