A good argument against capital punishment, this polemical as well as compelling docudrama tells the story of the arrest, conviction, and execution of a man who may have been innocent. In 1974 a young girl was kidnapped and murdered near Marseilles. The public was outraged at the crime, so when traveling salesman Christian Ranucci (Serge Avedikian) was arrested, the prevailing mood was to convict him. As this story unfolds, it is revealed that the court did not allow certain exonerating evidence to be presented nor contradictory witnesses to take the stand. Among the facets of the case that raised doubt was a red sweater found at the crime scene. It belonged to the killer but was several sizes too big for Ranucci. In brief, there is enough evidence to suggest that the real killer and kidnapper got away with it.