Marcello drives a black sedan car through the city, with Georges at his side. They are both professional hit men, which they treat as a routine job. For these two men, the real drama lies elsewhere. Over the course of their numerous deadly missions, love has taken them by surprise: they have fallen for each other. And tonight, far more important than the death they about to inflict is the one they now have to face: the death of love between them.