An actress plays the part of an Arab terrorist that some paratroopers torture in a film that isn't finished. To perform her part with conviction, the actress tortures herself. Closely entwined, fiction and reality will turn her life into an ordeal: she's separated from her son and her lover, Hamdias - the film's director; a producer humiliates her and left-wing intellectuals mock her revolutionary faith.