In New York, the Irish expensive prostitute Claire Dolan owes a huge amount to her pimp Roland Cain. When her mother dies, Claire moves to Newark, and tries to work honestly as a beautician. She meets the taxi driver Elton Garrett and they have an affair. Elton falls in love for her and later, when he becomes aware of the situation, he tries to help her to pay her enormous debt to get rid off Roland, while Claire wants to have a baby.