An eclectic group of actors struggle to save their theater from being demolished and replaced with a shopping mall. Max, the leader of the troupe, is a workaholic director who abandoned his family to build his career and is forced to confront the daughter he deserted. Then there is Enrique, the playwright-poet who is reduced to pawning his belongings to sustain his livelihood when his state pension is severed. Finally, there is Fulo who is driven to succeed so that she can bring her daughter from Rio de Janeiro.