Vic (Christophe Malavoy) is an author saddled with heavy gambling debts and a baby-killing wife Cat (Pauline Lafont), committed to an asylum. He goes to pick her up when she is released, hoping to sign her to a commercial contract that can eliminate his financial losses. Aina (Catherine Wilkening) is Cat's fellow inmate, a scissor slasher with more than a sentimental attachment for her female friend. These three are headed for trouble.