Lucia and Daniel have three children: Ezequiel, who has gone to live in Spain, Jeremias and, their youngest, Meme. Lucia, a pretentious woman, believes she can control everything according to the criteria and habits of a typical wealthy Argentinean family. She is blind to the fact that Jeremias and Meme are conducting an illicit relationship under her own roof.