Sardine, ten, lives with her family in a village in Picardy. On the day of her sister's wedding, she fights with her family to allow her big brother, Ben-Hur, twenty-five, mentally and physically handicapped, to take his natural place for the ceremony : that of the head of the family who gives the bride away.