Eight teenagers from the North have signed up for a visit to the Louvre Museum. A guide has promised to help them discover "Le Radeau de la Méduse". They do not know each other, they have 300 kilometers to cover. They have paid 20 Francs. The bus has motor problems, it breaks down on top of a cliff. So "Le Radeau de la Méduse"