For Alain and his wife Tina, turning thirty is a major event which triggers a whole host of questions: Where am I going in life? Must I give up on my hopes and dreams? What should I let go of, and what should I keep, to make a success of my new adult life? It's all a bit like moving house, which funny as it may seem, is exactly what Alain and Tina are doing.