Rock star Gloria Soleil returns to Paris after two years' leave of absence to resume her career. Her record label manager has differ-ent ideas and ditches her. She lands up with Norbert Rubino, a second-rate producer. Bénédicte and Brice d'Hachicourt and their daughter, Clémence, lead a dull, dry, genteel life in Jouy-en-Josas with their friends the Jutards and Gervais, the local priest. Like all teenagers, Clémence is wild about music. She enters a contest on a local radio station and wins. The prize is a day on the set of a music video shoot featuring her favourite singer, Gloria Soleil! She talks her mother into taking her there without her father's knowledge. When Bénédicte and Clémence appear in Gloria's video, all hell is let loose in the uptight social world of the d'Hachicourts.