Offspring of an African priest and a mother who cannot reveal the truth of his paternity, Wendemi is abandonned by his mother, who then runs away. As an adult, Wendemi's lack of "identity" causes him to be rejected by a society that refuses to "recognize" him.
So Wendemi sets out in search of a name and a family. He at last comes to the capital, Ouagadougou, where he thinks he'll find his mother at last. Instead he runs into the "Herder", a childhood friend who has become the "man's son", a sort of pimp who finds under-aged girls for wealthy clients...