July 2005. A terrorist attack hits London. Ousmane lives in France, Elisabeth Sommers lives in Guernsey. Both will set out to look for their respective children, both students in London, from whom they've had no news since the attack. They share nothing in common, but the hope of finding their children will bring them together and change their lives forevermore.