Clara, a middle-class, forty-year-old woman and mother of two, goes to meet her husband at the airport one evening to give him a surprise. But he never turns up. When she calls the hotel where he is staying, she realizes that he is with another woman. On the rebound, Clara invites Robert, young man hanging out in the terminal who has already noticed her, to have a drink with her. Since they have nothing in common, Clara and Robert act in total freedom. They fight, play like children, laugh, sing, cry, say whatever comes into their minds, do whatever they feel like and rediscover who they truly are...