Mamadi is struggling to complete a doctorate at a Parisian university after the government of his country has stopped paying his scholarship. Thanks to his acquaintances in the African community, he finds a job as night watchman in an underground car park. There, a French colleague, Franck, helps the friendly African academic getting around. However, the car park is also a meeting point for dubious characters, and when Mamadi accidentally wrecks a drug trafficking operation, Franck is really hard-pressed to put his pal and himself out of harm's way. Wouldn't Mamadi's home country be the ideal place to escape the gangsters' wrath?